Gumiabroncs szerelés
Az évek során rengeteget fejlődött és fejlődik a gumigyártási ipar. Műhelyünk berendezéseivel személy és kisteherautó gumiabroncsot is szerelünk illetve javítunk.
A gumicsere műhelyünkben szezon alatt rendszerint márciustól-májusig és októbertől-januárig tart. A tavaszi és téli szezon alatt időpontra érkező gumiabroncs cserélést végünk. Bejelentkezni személyesen és telefonon tudnak ügyfeleink. Szezonon kívül akár azonnal is tudjuk fogadni az ügyfeleket, de mivel az időjárás váltakozó ezért a szezonos gumiabroncs cserék is eltérőek lehetnek.
Gumis műhelyünkben 10 évnél öregebb , illetve profi gumiszerelőnk által rossz állapotúnak vélt gumiabroncsot nem szerelünk fel. Selejtes gumiabroncs átvétellel is foglakozik cégünk. Mivel a gumiabroncs összetevői által veszélyes hulládénak számít ezért nem dobhatjuk ki bárhol.
Sérült gumiabroncs javítással is foglalkozik műhelyünk. Ezen javítás kisebb sérülésekre terjed ki. Sérülés , nyomásvesztés esetén megvizsgáljuk , a gumiabroncsot és megfelelő javítási módszerrel orvosoljuk a hibát.
Ügyfeleink számára továbbá gumiabroncs tárolási szolgáltatást is nyújtunk igényük szerint ezen szolgáltatás kifejezetten kedvező azon ügyfeleknek akiknek nincs lehetőségük tárolni, illetve idős ügyfeleinknek ,a tárolás időtartama 6 hónap.
Garanciás autóval rendelkező ügyfeleinknek sem kell gumicsere miatt a márkaszervizig elmenniük, mivel műhelyünk felszereléseivel újra tudjuk kalibrálni bármely márka abroncsnyomás-ellenőrző rendszerét (TPMS).
Gumis szolgáltatások
Személy és kis teher gépjárművek gumiabroncs le-fel szerelése.
A kerekek ütésének kiegyensúlyozása.
Sérült gumiabroncs javítása.
Szezonális gumiabroncs tárolás . A tárolás időtartama 6 hónap
Veszélyes hulladék átvétele és elszállítása
Sérült felni javítása , belső peremtisztítása. Alvállalkozóval végeztetett "görgőztetése".
Futófelület sérülése
Ezen sérülések többnyire szögek szegek üvegszilánkok és más egyéb kisebb méretű szúró vágó tárgyak okozzák.
A sérülést helyét nehéz észrevenni, felszerelt állapoban. Nyomáscsökkenést tapasztalunk az adott abroncsban.
Kivágódás az oldalfalon
Ezt a sérülést többségében parkolás és kátyúba hajtás okozza .
Ezen sérülés mindaddig nem balesetveszélyes míg az oldalfal szövetszála ki nem látszódik és nem veszt nyomást a gumiabroncs.
Szálszakadásos sérülés
Padkára , kátyúba hajtás és elöregedés okozza.
Nem javítható ez a sérülés.
Gumi szelep elöregedése
Nyomásvesztés esetén további ok lehet, hogy a gumi szelep illetve a tűszelep sérült vagy elöregedett.
Abban az esteben, ha a fenti vagy más sérüléseket talál saját gépjárművén feltétlenül nézesse meg egy szerelővel!
Belső perem rozsdásodás
Érintett felület mértékétől függően lehet gyors illetve lassú nyomásvesztés is.
Peremtisztítással javítható ez a hibajelenség